Fordelsaftaler

Venskabsforeningen arbejder hele tiden for at skaffe flere og bedre fordele til medlemmerne. Udover medlemsbladet Down Under, denne hjemmeside og deltagelse i arrangementer rundt om i landet får du som medlem nemlig rabat og andre medlemsfordele hos en række virksomheder, som er listet herunder. Der kommer løbende nye medlemsfordele, så hold øje med siden.

Når du er logget ind kan du læse mere om de konkrete medlemsfordele ved at klikke på nedenstående samarbejdspartnere.

OBS: En række af vores fordelsaftaler er under genforhandling, og der vil i en kortere periode være begrænset adgang til nærmere information om disse.

Nye fordelsaftaler er under forhandling. Hold øje med denne side.

Generelle betingelser
For at opnå rabat hos vores samarbejdspartnere skal du ved bestilling og reservation anføre, at du er medlem af Friendship Society of Australia New Zealand and Denmark samt oplyse dit medlemsnummer.

Husk også at have dit medlemskort på dig, da du kan blive bedt om at vise det for at opnå rabatterne, ligesom du skal anføre det ved onlinebestilling/-booking.