Hjemmesiden er under ombygning, og der er derfor begrænset adgang til visse områder.
Vi arbejder hårdt på at blive færdige hurtigst muligt!

Velkommen til Dansk Australsk New Zealandsk Venskabsforening!

Venskabsforeningens formål er at informere og orientere om Australien og New Zealand samt pleje og styrke de tætte menneskelige og kulturelle bånd der er mellem Danmark, Australien og New Zealand. Her på hjemmesiden holder vi medlemmerne af foreningen orienteret om de tre venskabslande, arrangementer og gode medlemstilbud.

Brug siden til at udveksle erfaringer, få og give gode råd i forbindelse med rejse, kunst & kultur, studie og business networking.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her:

Wine Australia Tasting i København, torsdag den 6. oktober 2016

In English Wine Australia inviterer til efterårets Wine Australia Tasting i Danmark. Dagen byder på Masterclass og smagninger for vinbranchen og publikum. Kom og smag dig igennem nye vine og ikoniske kendinge fra omkring 50 vinhuse. Oplev de seneste tendenser fra landets mange regioner og få en god snak med producenter og importører. Særlige fokus-borde med vine inddelt … Læs videre Wine Australia Tasting i København, torsdag den 6. oktober 2016

Posted in Nyheder | Kommentarer lukket til Wine Australia Tasting i København, torsdag den 6. oktober 2016

The Umbilical Brothers på Bremen Teater/Købehavn den 23. maj 2016

The Umbilical Brothers er virkelig noget for sig. De to australiere, Shane Dundas og David Collins, er komikere, og de har en helt speciel tilgang til deres fag. Duoen blander nemlig mimeshow, musik og dukkespil, og de er ikke blege for at involvere publikum i processen. De to mødtes tilbage i 1988 på Sydneys universitet, … Læs videre The Umbilical Brothers på Bremen Teater/Købehavn den 23. maj 2016

Posted in Nyheder | Kommentarer lukket til The Umbilical Brothers på Bremen Teater/Købehavn den 23. maj 2016

Having won numerous awards and international acclaim from critics, the Australian Chamber Orchestra is an attraction in its own right. Add to that a fantastic programme and two international stars of opera, and the stage is set for a very special musical evening! The Australian Chamber Orchestra is known for its energetic, youthful style of … Læs videre The Australian Chamber Orchestra will be giving a concert in Tivoli on 4 August 2016

Posted in Nyheder | Kommentarer lukket til The Australian Chamber Orchestra will be giving a concert in Tivoli on 4 August 2016

Wine Australia Tasting i København, tirsdag den 26. april 2016

In English Wine Australia inviterer til årets Wine Australia Tasting i Danmark. Dagen byder på Masterclass og smagninger for vinbranchen og publikum. Kom og smag dig igennem nye vine og ikoniske kendinge fra omkring 50 vinhuse. Oplev de seneste tendenser fra landets mange regioner og få en god snak med producenter og importører. Særlige fokus-borde med vine … Læs videre Wine Australia Tasting i København, tirsdag den 26. april 2016

Posted in Nyheder | Kommentarer lukket til Wine Australia Tasting i København, tirsdag den 26. april 2016