Sculpture by the Sea i Aarhus

I juni 2015 bliver kyststrækningen fra Tangkrogen til Ballehage igen et spændende “open air” galleri, idet Aarhus for 4. gang er vært for Sculpture by the Sea. Venskabsforeningen sponsorerer udstillingen og afholder i den forbindelse en spændende event for foreningens medlemmer.

De – som kender udstillingerne fra de andre år – ved, hvor omfattende og spændende en udstilling, det er. Til de af jer, der ikke Sculpture by the Seahar set den, kan vi kun sige: gå ikke glip af den i år.

Venskabsforeningen har fra starten været blandt sponsorerne, da udstillingskonceptet repræsenterer en fantastisk kulturudveksling mellem Danmark og Australien, og derfor er helt central i forhold til vores vedtægter.

Vores sponsorat, som går til de offentlige omvisninger og en kunstnerpris, giver os mulighed for at tilbyde vores medlemmer en dag, hvor vi spiser frokost sammen på Tangkrogen. Efter frokost får vi en eksklusiv introduktion til udstillingen ved udstillingsleder Karen Louise Juhl Christensen, og derefter en guidet omvisning i udstillingen.

Tid: Den 13. juni kl. 12.00.

Pris:
Arrangementet er gratis for medlemmer, der kun skal betale for deres frokost. I år giver Venskabsforeningen dog et tilskud på 50 kr., så man kun betaler 125 kr. for en lækker frokost. I tilmelder jer hos Benny Andersen danz@venskabsforening-danz.dk. med angivelse af navn og medlemsnummer. Derefter vil I modtage en mail og blive bedt om at indbetale 125 kr. per person (vær opmærksom på at medlemsskabet kun dækker personer på medlemsadressen). Drikkevarer købes på stedet for egen regning.

Deltagerantallet er begrænset til 25 – 30 personer, og det er først til mølle princippet. Tilmeldingen gælder først, når betalingen er registreret, og den er bindende. Pengene refunderes ikke ved framelding eller udeblivelse.

Tilmelding: senest 1. juni.

Vi glæder os til at se jer, og håber på et fantastisk sommervejr.