Australiens højdepunkter med dansk rejseleder den 2. – 21. november 2016

Field of Light UluruSom I ved, er Venskabsforeningens formand Hanne Bache med mellemrum rejseleder for Australienrejser. Hun skulle have været med på turen i efteråret 2015, men måtte desværre aflyse på grund en operation i foden. Men hvis vi kan mønstre et tilstrækkeligt antal deltagere, vil hun i stedet være rejseleder på turen her i nov. 2016. Så hvad enten I har været i Australien før eller ej, har I nu chancen for en hyggelig og spændende tur Down Under, hvor programmet er vel tilrettelagt  og alsidigt, samtidig med at det giver god tid og ro til at suge til sig.

I år er der i det centrale Australien – nærmere bestemt ved Uluru – en særlig oplevelse. Kunstneren Bruce Munro har lavet lysinstallationen Field of Lights, som vi naturligvis kommer ind og ser. Installationen består af 50.000 soldrevne lamper, der står på stilke. det er nemt at forestille sig, at det må være tæt på et magisk syn. Denne installation vil  kun kunne ses indtil 31. marts 2017.

Husk at Venskabsforeningens medlemmer får 1.500 kr i rabat på rundrejsen.

Hvis/når I booker rejsen, så husk at referere til enten Venskabsforeningen eller Hanne Bache. Vent ikke for længe.

Se nærmere om turens program her…

Vær opmærksom på at Field of Lights også indgår i turen.